Готівка на 16-00 UTC+2 прагне підняття, особливо цьому сприяють два фактори.
1. Крос €/$ - 1.09688
2. Відсутність в продажі синіх 100$ по курсу нижче 37.50
1. Крос €/$ - 1.09688
2. Відсутність в продажі синіх 100$ по курсу нижче 37.50
За час дії нової постанови регулятора постала нова проблема. Клієнти обмінників, які хочуть купити долари шукають виключно «нові сині» 100$.
Може регулятор може якось заставити населення купувати старі 😉😉😉
Може регулятор може якось заставити населення купувати старі 😉😉😉
Це справа 2019 року, яка ілюструє для чого регулятору інформкампанії з наступними перевірками.
Доречі, як там історія закінчилася?
Кому він ніс ці гроші, га ?
Чи не час спрощувати систему, а не копіювати сраний «оркостан»
https://www.epravda.com.ua/rus/news/2019/10/29/653110/
Доречі, як там історія закінчилася?
Кому він ніс ці гроші, га ?
Чи не час спрощувати систему, а не копіювати сраний «оркостан»
https://www.epravda.com.ua/rus/news/2019/10/29/653110/
Экономическая правда
Главного специалиста НБУ задержали на взятке в $50 тысяч
Правоохранители задержали главного специалиста Нацбанка, который за 50 тысяч долларов США обещал предпринимателю содействие в получении лицензии на обмен валюты.
На початку святкового робочого дня оптимальні курси прийому #newusd піднялися до рівня 37.25 в усіх великих містах
Історія варта фільму Тарантіно.
Нацбанк і податкова побилися біля обмінки за право провести перевірку. Розбороняти приїхали «перевертні в погонах» і всі один одного перебили… От так.
Довго ще відбувалося святкування, аж поки «Біг Бен» не пробив 23-00 і в Лондоні настала ніч 😉
Нацбанк і податкова побилися біля обмінки за право провести перевірку. Розбороняти приїхали «перевертні в погонах» і всі один одного перебили… От так.
Довго ще відбувалося святкування, аж поки «Біг Бен» не пробив 23-00 і в Лондоні настала ніч 😉
Готівка по євро впевнено переступила 41.
На 17-00 UTC+2
#Євро 40.90-41.00 * 41.18-41.25
Що по кросу відповідає долару 37.70.
Так що і по долару наступний рубіж 38 не за горами 😉
На 17-00 UTC+2
#Євро 40.90-41.00 * 41.18-41.25
Що по кросу відповідає долару 37.70.
Так що і по долару наступний рубіж 38 не за горами 😉
Forwarded from Mykhailo Kukhar
Іноді я вважаю нашу роботу настільки соціально значущою...
...що мені хочеться відкрити наші щомісячні аналітичні звіти про стан економіки України з прогнозом до кінця року — MONTHLY Economic Outlook — не тільки для передплатників.
Ось наприклад! Всі сперечаються цього місяця щодо чергового антипідприємницького закону, інспірованого Гетьманцевим #8401
Ми взяли перед МВФ зобовʼязання ліквідувати 2-відсотковий оборотний податок для великих та середніх бізнесів.
І, звичайно, це давно назріле питання нерівності в оподаткуванні: коли одна торгівельна мережа платить 20%ПДВ+18% на прибуток, а інша лише 2% з обороту при середній націнці 35% на всі товари — це була дискреція, що руйнувала рівні конкурентні умови.
Але Гетьманцев не був би Гетьманцевим, якби «під шумок» не вписав би туди ще і ліквідацію першої та другої групи ФОПів, що працюють з оборотними податками менше 2%.
І повернення перевірок!
І повернення касових апаратів!
Чим звісно викликав хвилю невдоволення та новий «накал» між бізнесом та владою...
Два мільйони ФОПівців країни вже готові йти знову захищати свої права.
Монобільшість провалила голосування під цим тиском — а інакше і не могло бути!
Бо коли в один законопроект засовують і необхідну норму про скасування оборотного податку і вбивство малого бізнесу — то навіть монобільшість за таке не голосує!
А хитрий Гетьманцев сидить в комітеті і тихо радіє: критерій МВФ зірвано, малий бізнес весь знову полумʼяніє ненавистю до «президента» та «влади» в цілому, що хоче його вбити — можна писати черговий звіт про прекрасно проведену спецоперацію! (Самі знаєте куди).
І головне: для всіх не причетних до інтриг навколо податкового комітету все виглядає ніби автор ідеї такого «міксу» корисного з підривним — міністр фінансів Марченко, що подавав законопроект від уряду.
А тепер увага, головне! Ціна питання!
За словами голови економічного комітету Ради Дмитра Наталухи, розрахунки до законопроекту його ж авторів в комітеті та Мінфіні показують що бюджет отримає від повернення перевірок та вбивства двох з трьох існуючих груп ФОПів — додаткові 8 (!) млрд. гривен.
Далі приводжу цитату з червневого випуску MONTHLY Economic Outlook, щоб всі полісі-мейкери країни, що навіть не є нашими передплатниками могли оцінити мізерність цієї суми в порівняння з ліквідацією частини малого бізнесу:
«Власні доходи держбюджету за січень-травень 2023 року становили 830 млрд грн. Водночас внаслідок надходження додаткових 225 млрд грн грантової підтримки, в державному бюджеті було закумульовано понад 1 трлн грн, що становить 71% від поточного плану на рік. Виходячи з цього, ми оцінюємо, що поточний рівень перевиконання бюджетних надходжень становить ~20% до плану.
За нашим прогнозом, до кінця року власні доходи державного бюджету сягнуть близько 2 трлн грн (+35-40% до поточного плану – 1,4 трлн грн). Зважаючи на потенційне надходження додаткових 300-400 млрд грн грантової допомоги, окрім 225 млрд грн, що уже надійшли, сумарні надходження до бюджету перевищать 2,5 трлн грн.
Нагадаємо, що у квіті було переглянуто плановий обсяг видатків бюджету, що зросли до 3,1 трлн грн (+20% до проєкту бюджету). Водночас за нашою оцінкою загальна сума видатків держбюджету сягне 3,7 трлн грн (+20% до поточного плану), що сформує фіскальний розрив бюджету обсягом 1,5 трлн грн ($42 млрд у валютному еквіваленті за поточним курсом НБУ).
Відповідна сума дефіциту, повністю відповідає поточним домовленостям щодо обсягу фінансування західними партнерами (~$44 млрд від країн G7 та ін.). Поряд з цим, цього року Україна потенційно зможе отримати три транші МВФ на загальну суму 3,3 млрд СПЗ ($4,5 млрд), що разом з $44 млрд фінансової підтримки від країн G7, за інших рівних, дозволить замістити всі потреби держави в фінансуванні дефіциту бюджету (окрім статей на які заборонено використання зовнішніх коштів). Відповідні кошти Мінфін намагатиметься додатково залучити на внутрішньому ринку...» (с)
червневий аналітичний звіт про стан економіки України та прогноз до кінця року MONTHLY Economic Outlook
...що мені хочеться відкрити наші щомісячні аналітичні звіти про стан економіки України з прогнозом до кінця року — MONTHLY Economic Outlook — не тільки для передплатників.
Ось наприклад! Всі сперечаються цього місяця щодо чергового антипідприємницького закону, інспірованого Гетьманцевим #8401
Ми взяли перед МВФ зобовʼязання ліквідувати 2-відсотковий оборотний податок для великих та середніх бізнесів.
І, звичайно, це давно назріле питання нерівності в оподаткуванні: коли одна торгівельна мережа платить 20%ПДВ+18% на прибуток, а інша лише 2% з обороту при середній націнці 35% на всі товари — це була дискреція, що руйнувала рівні конкурентні умови.
Але Гетьманцев не був би Гетьманцевим, якби «під шумок» не вписав би туди ще і ліквідацію першої та другої групи ФОПів, що працюють з оборотними податками менше 2%.
І повернення перевірок!
І повернення касових апаратів!
Чим звісно викликав хвилю невдоволення та новий «накал» між бізнесом та владою...
Два мільйони ФОПівців країни вже готові йти знову захищати свої права.
Монобільшість провалила голосування під цим тиском — а інакше і не могло бути!
Бо коли в один законопроект засовують і необхідну норму про скасування оборотного податку і вбивство малого бізнесу — то навіть монобільшість за таке не голосує!
А хитрий Гетьманцев сидить в комітеті і тихо радіє: критерій МВФ зірвано, малий бізнес весь знову полумʼяніє ненавистю до «президента» та «влади» в цілому, що хоче його вбити — можна писати черговий звіт про прекрасно проведену спецоперацію! (Самі знаєте куди).
І головне: для всіх не причетних до інтриг навколо податкового комітету все виглядає ніби автор ідеї такого «міксу» корисного з підривним — міністр фінансів Марченко, що подавав законопроект від уряду.
А тепер увага, головне! Ціна питання!
За словами голови економічного комітету Ради Дмитра Наталухи, розрахунки до законопроекту його ж авторів в комітеті та Мінфіні показують що бюджет отримає від повернення перевірок та вбивства двох з трьох існуючих груп ФОПів — додаткові 8 (!) млрд. гривен.
Далі приводжу цитату з червневого випуску MONTHLY Economic Outlook, щоб всі полісі-мейкери країни, що навіть не є нашими передплатниками могли оцінити мізерність цієї суми в порівняння з ліквідацією частини малого бізнесу:
«Власні доходи держбюджету за січень-травень 2023 року становили 830 млрд грн. Водночас внаслідок надходження додаткових 225 млрд грн грантової підтримки, в державному бюджеті було закумульовано понад 1 трлн грн, що становить 71% від поточного плану на рік. Виходячи з цього, ми оцінюємо, що поточний рівень перевиконання бюджетних надходжень становить ~20% до плану.
За нашим прогнозом, до кінця року власні доходи державного бюджету сягнуть близько 2 трлн грн (+35-40% до поточного плану – 1,4 трлн грн). Зважаючи на потенційне надходження додаткових 300-400 млрд грн грантової допомоги, окрім 225 млрд грн, що уже надійшли, сумарні надходження до бюджету перевищать 2,5 трлн грн.
Нагадаємо, що у квіті було переглянуто плановий обсяг видатків бюджету, що зросли до 3,1 трлн грн (+20% до проєкту бюджету). Водночас за нашою оцінкою загальна сума видатків держбюджету сягне 3,7 трлн грн (+20% до поточного плану), що сформує фіскальний розрив бюджету обсягом 1,5 трлн грн ($42 млрд у валютному еквіваленті за поточним курсом НБУ).
Відповідна сума дефіциту, повністю відповідає поточним домовленостям щодо обсягу фінансування західними партнерами (~$44 млрд від країн G7 та ін.). Поряд з цим, цього року Україна потенційно зможе отримати три транші МВФ на загальну суму 3,3 млрд СПЗ ($4,5 млрд), що разом з $44 млрд фінансової підтримки від країн G7, за інших рівних, дозволить замістити всі потреби держави в фінансуванні дефіциту бюджету (окрім статей на які заборонено використання зовнішніх коштів). Відповідні кошти Мінфін намагатиметься додатково залучити на внутрішньому ринку...» (с)
червневий аналітичний звіт про стан економіки України та прогноз до кінця року MONTHLY Economic Outlook